sâmbătă, 23 martie 2013

Cum se face un torrent


In tutorialul precedent v-am prezentat 2 metode de a face bani cu dreamcash.

Te-am ruga (eu si alti doritori) sa postezi un articol la tine pe blog in care sa explici pasii ce trebuie urmati pentru crearea unui torrent si incarcarea lui pe www.kat.ph . Sunt sigur ca multi ti-ar fi recunoscatori. Multumesc.

In continuare am sa va prezint crearea unui torrent pentru dreamcash. (o parte din poze le-am luat din alt tutorial)

Poti castiga pana la 100000$ cu o investitie de 1.75$, mai multe detalii aici



















5 comentarii:

  1. la trackers lasi asa cum iti pune utorrentu ?
    nu trebuie modificat nimic?
    Mersi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa lasi asa sau sa mai adaugi. Eu folosesc:

      http://fr33dom.h33t.com:3310/announce

      udp://tracker.openbittorrent.com:80/announce

      udp://tracker.publicbt.com:80/announce

      udp://tracker.ccc.de:80/announce

      Ștergere
  2. salut vreau sa vb si eu despre metoda asta torrente !!id mes tincescudanut astept salut

    RăspundețiȘtergere
  3. salut eu nu prea am inteles daca ai vrea sa ma ajuti te rog eu id de mess: taranu.calin o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma poti ajuta si pe mine ? Add ym tudormatei@rocketmail.com pls :D

    RăspundețiȘtergere